Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

Νέες καλοκαιρινές αγορές (έκθεση beauty κ.α.)!


Τους τελευταίους 2 μήνες έχω κάνει διάφορες μικρές και μεγάλες αγορές! Έτυχε να ταξιδέψω και στη Θεσσαλονίκη για κάποιες μέρες, και το ταξίδι μου έπεσε πάνω στην έκθεση Beauty Macedonia! Πάμε να σας δείξω τι αγόρασα? :)


Οι αγορές μου από το αεροδρόμιο ήταν το αγαπημένο μου άρωμα Hypnôse από Lancôme (που μου τελείωνε και το ήθελα), με δώρο την αντίστοιχη ενυδατική κρέμα σώματος, και το σετ Color riche smokey look (θα σας το δείξω πιο αναλυτικά όταν αρχίσω να το χρησιμοποιώ) από L'oreal, που περιείχε την τετραπλή παλέτα Velours noir E5, την μάσκαρα Extra volume collagene σε μαύρη απόχρωση και ένα μαύρο μολύβι Khôl. Το άρωμα κόστισε γύρω στα 65 και το σετ γύρω στα 28.


Στη συνέχεια, επισκέφθηκα την έκθεση και αγόρασα :

* 3 Βερνίκια νυχιών China Glaze στις αποχρώσεις Heat index (jelly neon, από την καλοκαιρινή συλλογή για το 2013, δυστυχώς δεν βρήκα το Pool party που ψάχνω εδώ και μήνες, κι επειδή ήθελα ένα neon πήρα το συγκεκριμένο), Re-fresh mint (το ήθελα πολύ καιρό!!) και Snow (το άσπρο του γαλλικού).
* Cuticle remover από Roby nails.
* Ένα ακόμη βερνίκι νυχιών από Elixir, το no.136, απαλό ροζ που στεγνώνει απίστευτα γρήγορα και διαρκεί 4-5 μέρες! Θα πάρω σίγουρα κι άλλες αποχρώσεις γιατί έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
* 2 Μολύβια χειλιών από Elixir , n.028 και n.034 (ωραία χρώματα, αλλά δεν ενθουσιάστηκα).
* 2 Αποχρώσεις nail caviar art (δεν έχουν δυστυχώς κάποιο όνομα, είναι μοβ και πολύχρωμες) γιατί ήθελα πολύ να δοκιμάσω.
* Μια λίμα Nbm.
* Ένα εργαλείο κατάλληλο για τα επωνύχια (δεν το πήρα από την έκθεση, αλλά απ' το Jumbo, απλώς ξεχάστηκα και το έβαλα μαζί με τα περισσότερα προϊόντα για νύχια). :P


Αυτά από Θεσσαλονίκη! Πάμε πάλι στην Αθήνα! Βρήκα στο Τιτάν στο Αιγάλεω βερνίκια νυχιών Amy's σε άπειρες και απίστευτες αποχρώσεις! Πήρα το παρακάτω ανοιχτό γαλάζιο (no 26) και ενθουσιάστηκα γιατί ενώ κοστίζει μόνο 1€, χρειάζεται μόνο 2 περάσματα και διαρκεί 5 μέρες σίγουρα (ανάλογα και το top coat)! Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι αργεί πολύ να στεγνώσει, αλλά δεν πειράζει!


Ακόμη, από Hondos Center πήρα το γνωστό πλέον σε όλες Blush stick του Korres στην απόχρωση pink (κόστισε περίπου 8€) και από Zampple το Colour elixir giant pen stick της Max factor στην απόχρωση Couture blush (η απόχρωση και η σύσταση μου αρέσουν πολύ, αυτό που δεν μου αρέσει είναι η διάρκεια). Από H&M πήρα ένα μίνι σετ μανικιούρ και το liquid eyeliner σε μαύρη απόχρωση (θεϊκό, γιατί είναι εύκολο στην εφαρμογή, και διαρκεί άπειρες ώρες), ενώ από το Cosmopolitan Ιουλίου πήρα δώρο ένα lip balm της Oriflame που μυρίζει καρύδα! Τέλος, η αγαπημένη μου Κωνσταντίνα, και την ευχαριστώ πολύ, μου έκανε δώρο τα παρακάτω μανό από Erre due (το κοκκινοπορτοκαλί είναι το n.257 και το μπλε είναι το n.269).


Αυτές ήταν οι αγορές μου τους τελευταίους 2 μήνες! Για κάποια από τα παραπάνω μάθατε και την άποψή μου, καθώς τα έχω δοκιμάσει, ενώ για κάποια άλλα θα τα πούμε σύντομα! Πώς σας φαίνονται? Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω? Ποιες ήταν οι αγορές σας τελευταία?? Ακολουθεί και δεύτερο (και τελευταίο όσον αφορά αγορές, για μερικούς μήνες τουλάχιστον) part, με αγορές από το Bazaar των Sephora (που και αυτό το καθυστέρησα)!

Stay tuned!!
Love & Kisses!!
:*

16 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία Ντίνα μου! Με γεια σου! Αγαπώ το Hypnose! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!! Κι εγώ το αγαπώ και θα το αγοράζω ξανά και ξανάαα!! :P

      Διαγραφή
  2. Τέλειες αγορές! Το φυστικί μανό είναι υπέροχο! Αδιαμφισβήτητα το χρώμα του φετινού καλοκαιριού!
    Φιλιά!

    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύυυ!! Πραγματικά, για το φετινό καλοκαίρι ψηφίζω φιστικί και γαλάζιο!! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες επιλογές όλα Ντίνα!! Αγαπάω τα βερνίκια elixir και έχω σε διάφορα χρώματα!! Φιλάκια!! Περιμένω και το δεύτερο haul!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίνα μου!! Μόλις τα ανακάλυψα το elixir και ξετρελάθηκα!! Φιλάκιααα!! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία πραγματάκια!Με γειά σου!!! γράψε για το blush stick του Korres αν μπορείς.
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!! Θα γράψω με χαρά!! :) :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οι αγορές σου!
    Καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες οι αγορές σου! Η hypnose είναι υπέροχη και τα βερνίκια της china glaze είναι από τα αγαπημένα μου! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύυυ!! Κι εγώ λατρεύω τα China Glaze!! Είναι απ' τα καλύτερα βερνίκια νυχιών που έχω δοκιμάσει!! :) Φιλάκιααα!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...