Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014

Βάλε χρώμα με την Beauty Line!



Βερνίκια νυχιών Beauty Line* // 1,50€

Η άνοιξη έφτασε και είναι πλέον η ώρα να βάλεις χρώμα στα νύχια σου! Μια πολύ καλή πρόταση είναι τα βερνίκια νυχιών της εταιρείας Beauty Line. Πρόκειται για ελληνική εταιρεία, με πολύ οικονομικά καλλυντικά! Συγκεκριμένα, τα βερνίκια νυχιών, έχουν όμορφες συσκευασίες, είναι εύκολα στη χρήση καθώς διαθέτουν μεγάλο πινελάκι, γυαλίζουν τρομερά χωρίς top coat, έχουν μια μέση διάρκεια τεσσάρων ημερών και φυσικά μπορείς να επιλέξεις μέσα από μια τεράστια ποικιλία χρωμάτων τις αποχρώσεις που σε ενδιαφέρουν! Επίσης, με μια στρώση μπορείς να πετύχεις το χρώμα που βλέπεις και στο μπουκαλάκι, αλλά μια δεύτερη στρώση επιβάλλεται ώστε να έχει καλύτερη διάρκεια το βερνίκι. Ένα είναι το αρνητικό τους, ο χρόνος που χρειάζονται για να στεγνώσουν, αλλά εάν βάψεις τα νύχια σου το βράδυ και μετά ξαπλώσεις/χαζέψεις/διαβάσεις, ο χρόνος θα κυλήσει σαν νερό και δεν θα καταλάβεις πότε στέγνωσαν. Δηλώνω ενθουσιασμένη με τα συγκεκριμένα βερνίκια και σίγουρα θα τα αναζητήσω και σε παστέλ αποχρώσεις μιας και τους έχω αδυναμία! Μπορείς να τα βρεις στα καταστήματα Dust & Cream.


Είμαι σίγουρη, όλο και κάποια απόχρωση έχεις δοκιμάσει (αν όχι δοκίμασε και θα ξετρελαθείς)! Πώς σου φαίνονται οι παραπάνω (να σημειώσω πως δεν έχω περάσει με top coat τα νύχια μου, κι όμως γυαλίζουν απίστευτα) και ποια είναι η δική σου αγαπημένη ?

Stay tuned για το επόμενο post!
Love & Kisses!!

*pr samples

Σάββατο, 12 Απριλίου 2014

Τι και γιατί?! | Στιγμές Φεβρουαρίου-Μαρτίου!

Ο Φεβρουάριος και ο Μάρτιος έκρυβαν μέσα τους πολλές γιορτές! Και τι σημαίνει γιορτή? Σημαίνει χαμογελαστά πρόσωπα, άνθρωποι που γίνονται μια παρέα και μοιράζονται στιγμές μοναδικές, στιγμές αστείες, πολύχρωμες, μελωδικές... Με λίγα λόγια, πώς κύλησαν η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Τσικνοπέμπτη, οι Απόκριες κι η Καθαρά Δευτέρα!

1. Μπήκε η άνοιξη 2. Μια καρδιά στον ουρανό 3. Μοβ στη φύση 4. Η πιο γλυκιά πάστα 5. Το κυκλάμινο ξυπνά 6. Τσικνοπέμπτη 7. Απόκριες 8. Book haul 9. Μια βόλτα στη θάλασσα

Περισσότερο χρησιμοποίησα

1. Avon-Cherry blossom spray 2. Urban Decay-Naked basics 3. Mac-Paint pot (painterly) 4. Benefit-Hervana 5. Benefit-They 're real (black) 6. Oriflame-Lip impact (pink impact)

Καλωσόρισα την άνοιξη με λουλούδια και στα νύχια!

Βερνίκι νυχιών China glaze (Refresh mint)

Διάβασα το βιβλίο "Κάθε χρόνο το Μάη", της Έμιλυ Γκρέησον, μια αληθινή ιστορία αγάπης που αντέχει στην απόσταση, στο χρόνο, και ξεπερνά ακόμη και το θάνατο! Μια μαγική ιστορία που αξίζει να διαβάσεις!


Είδα και κόλλησα με την ταινία Hunger games (1+2). Μια διαφορετική ταινία, που μας μεταφέρει στο μέλλον και μας παρουσιάζει τους Αγώνες Πείνας, αγώνες δύναμης, θάρρους κι εξυπνάδας! Ένα θα πω, τα 3 βιβλία που κυκλοφόρησαν έχουν ξεπεράσει σε αντίτυπα όλα τα βιβλία του Harry Potter!


Έμαθα πως το να είσαι αυθεντικός σε κάνει μοναδικό! Όταν δεν είσαι ο εαυτός σου και προσπαθείς να γίνεις κάποιος άλλος, είναι σαν να προσπαθείς να κρύψεις έναν θησαυρό στην άμμο... πρώτον κάποια στιγμή θα φανερωθεί και δεύτερον ο μοναδικός εαυτός σου είναι υπέροχος! Μην τον κρύβεις!


Πώς ήταν για σένα οι μήνες που πέρασαν και με τι "κόλλησες" πιο πολύ?

Θα τα πούμε ξανά σύντομα! Μέχρι τότε σε φιλώ γλυκά!


Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

Η άνοιξη στα πόδια σου!

Κάθε χρόνο την άνοιξη νιώθω πως χρειάζομαι μια ανανέωση! Ανανέωση στα ρούχα, στα παπούτσια, στα προϊόντα μακιγιάζ! Θέλω χρώματα στη ντουλάπα μου! Είμαι των άκρων, ή παστέλ ή έντονα! Ξεχώρισα έτσι μερικά ζευγάρια παπούτσια που μου "μπήκαν" στο μάτι με μια βόλτα στα μαγαζιά ή στα online καταστήματα και ήδη προσπαθώ να διαλέξω ανάμεσα στα παρακάτω:


Για αυτήν ακριβώς την περίοδο θεωρώ ιδανικές επιλογές τις μπαλαρίνες, τις εσπαντρίγιες και γενικά κάθε λογής πάνινα παπούτσια!

1. Converse All Star Peppermint (50-70€)
2. Keds Crash Back Zig Zag (50-60€)
3. Fullah Sugah μπαλαρίνες Aztec (12,90€)
4. Sante shoes φλατ μπαλαρίνες (45€)
5. Migato μπαλαρίνες
6. H&M sneakers (9,95€)
7. H&M ballet pumps (9,95€)
8. H&M εσπαντρίγιες (29,95€)
9. Keds Taylor Swift's Champion Dottie (50-60€)


Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείψουν από τις επιλογές μου και κάποια πιο ανοιχτά/καλοκαιρινά με έντονα χρώματα παπούτσια! Γενικά δεν είμαι των τακουνιών, επιλέγω περισσότερο ίσια και βολικά. Σίγουρα όμως θέλω να έχω επιλογές!

10. Sante shoes γόβα με λουράκι "Τ" (69€)
11. H&M ballet pumps (12,95€)
12. Migato φλατ σανδάλια
13. Toms Lilac Snow Crochet (63€)
14. Zara πέδιλο με μπορντούρα (19,95€)
15. Zara σταυρωτό εξώφτερνο (15,95€)


Πραγματικά δεν μπορώ να διαλέξω! Συγκεκριμένα μουρμουρίζω "Το 6 ή το 7;" και "Το 12 ή το 15;". Εσύ τι λες? Ποιο ζευγάρι θα επέλεγες?

Stay tuned για το επόμενο post!
Love & Kisses!!



Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014

Είμαστε ότι τρώμε!

Η διατροφή μας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Αποτελεί πηγή βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, που με την σειρά τους ευθύνονται για την όμορφη όψη της επιδερμίδας μας, τα λαμπερά μας μαλλιά και την αίσθηση ευεξίας που μπορούμε να νιώσουμε. Αποτελεί έτσι το άλφα και το ωμέγα της υγείας μας και δεν αρκεί μόνο η περιποίηση της εξωτερικής μας εμφάνισης με διάφορα καλλυντικά προϊόντα για να δείχνουμε υγιείς, λαμπερές και φρέσκες καθημερινά!


Βιταμίνη A (ρετινόλη)
Είναι από τις πρώτες βιταμίνες που ανακαλύφθηκαν και βοηθά στην νυχτερινή όραση, το σχηματισμό των οστών και την καλή όψη της επιδερμίδας.
Πηγές: Καροτενοειδή, αυγά, μουρουνέλαιο κ.α.

Ασβέστιο
Προλαμβάνει την οστεοπόρωση και συντελεί στην υγεία των δοντιών και των οστών. Για να απορροφηθεί πρέπει να υπάρχει και μαγνήσιο στο σώμα.
Πηγές: Γαλακτοκομικά προϊόντα, ρεβίθια, φακές, σόγια, ξηροί καρποί κ.α.

Βιταμίνες του συμπλέγματος B
Ενισχύουν το μεταβολισμό και παίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του νευρικού συστήματος.
Πηγές: Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, πουλερικά, δημητριακά, αμύγδαλα κ.α.

Βιταμίνη C
Είναι απαραίτητη στη σύνθεση του κολλαγόνου, βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου και έχει αντιοξειδωτικές δράσεις.
Πηγές: Εσπεριδοειδή, πιπεριές, ντομάτες, μπρόκολο κ.α.

Βιταμίνη D
Είναι απαραίτητη για το μεταβολισμό του ασβεστίου και του φωσφόρου, προστατεύει από την οστεοπόρωση και διατηρεί την καλή κατάσταση των δοντιών και των οστών.
Πηγές: Λιπαρά ψάρια, αβγά, γαλακτοκομικά.

Βιταμίνη E
Έχει αντιοξειδωτική δράση, προστατεύει από καρδιαγγειακές παθήσεις και θεραπεύει προβλήματα στο δέρμα.
Πηγές: Ηλιόσποροι, αμύγδαλα, καρύδια, ελαιόλαδο κ.α.

Ιώδιο
Βρίσκεται και επηρεάζει τον θυρεοειδή αδένα.
Πηγές: Θαλασσινά, ηλιόσποροι, ιωδιούχο αλάτι, συκώτι κ.α.

Βιταμίνη K
Βοηθά στην πήξη του αίματος και παίζει σημαντικό ρόλο στη δομή των οστών.
Πηγές: Πράσινα φύλλα λαχανικών κ.α.

Λυκοπένιο
Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και αποτελεί φυσική ασπίδα κατά της υπεριώδους ακτινοβολίας.
Πηγές: Ντομάτες, σαγκουίνι, παπάγια, καρπούζι κ.α.

Μαγνήσιο
Είναι ένα βασικό στοιχείο για την ομαλή λειτουργία της καρδιάς, των νεύρων, των μυών και των οστών. Βοηθά στη μείωση της πίεσης και την απορρόφηση ασβεστίου.
Πηγές: Πράσινα λαχανικά, κακάο, μαύρη σοκολάτα κ.α.

Νερό
Είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας ενυδάτωσης και αποτοξίνωσης του οργανισμού ενώ βοηθά και στην απορρόφηση θρεπτικών ουσιών.

Πρωτεΐνες
Είναι απαραίτητες για τη σύνθεση του κολλαγόνου, της ελαστίνης, της κερατίνης αλλά και της προστατευτικής στιβάδας του δέρματος.
Πηγές: Κρέας, ψάρια, τυρί κ.α.

Σελήνιο
Έχει αντιοξειδωτική δράση, προστατεύει την καρδιά, προλαμβάνει κάποιες μορφές καρκίνου και καθυστερεί τη γήρανση του δέρματος.
Πηγές: Δημητριακά, θαλασσινά κ.α.

Σίδηρος
Βοηθά στην ανάπτυξη, αυξάνει την αντίσταση στις ασθένειες και προλαμβάνει την κόπωση.
Πηγές: Κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, συκώτι, σαρδέλες, φακές, ξηροί καρποί κ.α.

Φώσφορος
Είναι απαραίτητος για τη σωστή ανάπτυξη των οστών και την ομαλή λειτουργία της καρδιάς, των νεφρών και του νευρικού συστήματος.
Πηγές: Δημητριακά, κόκκινο κρέας, ξηροί καρποί, ψάρια κ.α.

Χαλκός
Συμβάλει στη σύνθεση του κολλαγόνου, βοηθά στην αποθήκευση και το μεταβολισμό του σιδήρου, καθώς και στην καταπολέμηση μολύνσεων.
Πηγές: Θαλασσινά, κάσιους, σουσάμι, μανιτάρια κ.α.

Ψευδάργυρος
Βοηθά στην αναγέννηση ιστών, την επούλωση πληγών και λειτουργεί κατά της ακμής. Είναι επίσης χρήσιμος για τα νύχια και τα δόντια (εάν υπάρχει έλλειψη ψευδαργύρου εμφανίζονται στα νύχια άσπρα σημάδια).
Πηγές: Κρέας, στρείδια, κρόκος αυγού, καρύδια κ.α.

Ωμέγα λιπαρά οξέα
Χωρίζονται σε Ω3 και Ω6. Μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα και την αυξημένη χοληστερίνη. Ακόμη, δυναμώνουν το δέρμα και τα μαλλιά.
Πηγές: Θαλασσινά, καρύδια, δημητριακά ολικής αλέσεως κ.α.


Πολλές φορές ο οργανισμός μας χρειάζεται και κάποια έξτρα βοήθεια. Τότε ίσως ένα συμπλήρωμα διατροφής να μας φανεί απαραίτητο (ιδιαίτερα σε περιόδους που νιώθουμε ατονία και κούραση). Τον τελευταίο καιρό ξεκινάω τη μέρα μου με τις αναβράζουσες πολυβιταμίνες (δεν περιέχουν ζάχαρη και γλουτένη) της εταιρείας Lanes. Έχουν γεύση πορτοκάλι, περιέχουν 10 βιταμίνες (A, B1, B2, B3, B5, B6, B12, C, D, E) και 3 μέταλλα (σίδηρο, μαγγάνιο, χαλκό). Παλιότερα χρησιμοποιούσα και τις βιταμίνες (χωρίς ζάχαρη και γλουτένη) της ίδιας εταιρείας (βιταμίνη C ενισχυμένη με ψευδάργυρο), με γεύση λεμόνι. Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη και σίγουρα θα τις προτιμώ ανά τακτά χρονικά διαστήματα (κυρίως όταν πλησιάζει εξεταστική)!


Stay tuned για το επόμενο post!
Love & Kisses!! :)

-pr samples
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...