Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Shine bright like a... pearl! | Artistry

Έχοντας φτάσει ένα βήμα πιο κοντά στο καλοκαίρι, παρατηρούμε δύο πράγματα. Πρώτον, το θερμόμετρο ολοένα και ανεβαίνει και δεύτερον... έφτασε η περίοδος των γάμων!! Για να είμαι πιο σωστή, μιας και το 2016 που μας πέρασε ήταν δίσεκτο, και ως γνωστόν οι μελλόνυμφοι το θεωρούν κακορίζικο, το 2017 παρατηρώ μια ιδιαίτερη αύξηση σε γάμους. Έχοντας πάει λοιπόν μέχρι τώρα σε τρεις (αν δεν είδες ακόμη τις τόσες #weddingselfies μπες στο instagram να τσεκάρεις), κι ενώ ακολουθούν άλλοι τόσοι, ομολογώ πως καλοκαιρία και βαρύ μακιγιάζ δεν πάνε μαζί! 


Χαμένη λοιπόν μέσα σε υφές και αποχρώσεις, ψάχνοντας την ιδανική για εμένα κάλυψη (για πρωινό γάμο και βάφτιση), άρχισα τις δοκιμές! Έχοντας εξαντλήσει τις επιλογές μου σε foundation και έχοντας αποφασίσει πως θέλω κάτι με πιο light σύνθεση, κατέληξα στο νέο μέλος της συλλογής μου, που δεν ήταν άλλο από την Ideal Radiance Illuminating CC Cream της Artistry. 


Η απόχρωση που δοκίμασα ήταν η Light, και ομολογώ πως ταίριαξε απόλυτα με την απόχρωση της επιδερμίδας μου. Πρόκειται για μια κρέμα με διάφανη προς μέτρια κάλυψη, που υπόσχεται να σε κάνει να λάμψεις! Χάρη στην ιδιαίτερη σύνθεσή της με πολύτιμες πρωτεΐνες από μαργαριτάρια, φωτίζει ομοιόμορφα την επιδερμίδα, καλύπτοντας ελαφρώς την ερυθρότητα, τις κηλίδες και τις λεπτές γραμμές. Με SPF50, είναι ιδανική για πρωινό μακιγιάζ που διαρκεί, ενώ στα συν της είναι και η ενυδατική υφή της, που λειαίνει την επιδερμίδα, χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας. 
Plus: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνη της αλλά και σαν βάση, κάτω από το foundation, για extra κάλυψη.


Η συγκεκριμένη λοιπόν, πέρασε το crash test "καλεσμένη σε γάμο", που με λίγα λόγια σημαίνει: 

Δεν θέλω να γυαλίζω. vs Θέλω να λάμπω.
Θέλω να καλύπτει τις ατέλειες της επιδερμίδας μου. vs Δεν θέλω να φαίνομαι πολύ βαμμένη.
Θέλω διάρκεια. vs Θέλω προϊόντα με ελαφριά σύνθεση. 

Για εμένα, που επιλέγω διακριτικό μακιγιάζ, χωρίς ιδιαίτερο χρόνο προετοιμασίας και πάνω απ'όλα χωρίς να χρειάζεται να το ανανεώνω κάθε τρεις και λίγο, ομολογώ, βρήκα σε αυτή τη CC Cream τον καλοκαιρινό μου σύμμαχο!

Εσύ, ποια βάση επιλέγεις για το καθημερινό σου μακιγιάζ και ποια ως καλεσμένη σε γάμο;

Stay tuned για το επόμενο post!
Love & Kisses!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...