Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Conditioner σώματος | Nivea

Πολλούς μήνες τώρα χρησιμοποιώ ένα νέο και πρωτοποριακό προϊόν που κυκλοφόρησε από την Nivea. Πρόκειται για το condiotioner σώματος για μέσα στο ντους, που υπόσχεται μεταξένια απαλότητα. Αρκεί να το απλώσεις μετά το αφρόλουτρο και στη συνέχεια να το ξεβγάλεις και είσαι έτοιμη! Δεν χρειάζεται δηλαδή να χρησιμοποιήσεις ενυδατική κρέμα σώματος και να περιμένεις να απορροφηθεί για να ντυθείς.


Περίμενα αρκετούς μήνες μέχρι να αναφερθώ στο συγκεκριμένο προϊόν. Ο λόγος; Ήμουν αναποφάσιστη. Κάποιες φορές ένιωθα να το χρησιμοποιώ επειδή μου αρέσει και κάποιες επειδή το μισώ και θέλω να το τελειώσω. Έχοντας φτάσει το προϊόν στο τέλος του, έχω σχηματίσει πλέον μια ολοκληρωμένη άποψη. Αλλά ας δούμε την ιστορία απ' την αρχή!

Ήμουν στο zammple, είχε πολλά ίδια (με προηγούμενο μήνα) προϊόντα, και έπρεπε να συμπληρώσω εφτά πράγματα στο καλάθι μου. Δεν υπήρχε τίποτε άλλο σαν τελευταία επιλογή από το συγκεκριμένο conditioner. Το είχα δει και σε διαφήμιση αλλά δεν μου γέμισε το μάτι, ίσα ίσα σκέφτηκα "Τι άλλο θα κυκλοφορήσει, άκου conditioner σώματος!". Το πήρα με βαριά καρδιά και άρχισα να το χρησιμοποιώ. Αρχικά μου φάνηκε καλό. Έχει ωραία μυρωδιά, δεν περιέχει χρωστικές ουσίες και σιλικόνη και είναι ότι πρέπει αν βιάζεσαι. Σιγά σιγά όμως είδα τον αρχικό ενθουσιασμό να χάνεται μαζί με την υποτιθέμενη ενυδάτωση που προσφέρει το προϊόν. Φυσικά και δεν ενυδατώνει σε βάθος.. ίσα ίσα που καλύπτει την επιδερμίδα με μια πολύ λεπτή στρώση προϊόντος η οποία δεν φεύγει. Χρειάζεσαι το διπλάσιο χρόνο στο ντους γιατί κολλάει στο δέρμα και ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ! Με τίποτα όμως! Οκ όταν καταφέρεις να ξεπλυθείς σίγουρα αφήνει στο δέρμα μια όμορφη και απαλή μυρωδιά, αλλά κρατάει πολύ λίγο.

Δυστυχώς λοιπόν δεν μου άρεσε και δεν θα το αγοράσω στο μέλλον. Ωραίο σαν ιδέα, αλλά σίγουρα η σύνθεση χρειάζεται δουλειά. Κυκλοφορεί για δυο τύπους επιδερμίδας, για κανονικές με θαλάσσια μεταλλικά άλατα και για ξηρές με αμυγδαλέλαιο. Περιέχει 250ml και νομίζω πως κοστίζει γύρω στα 5 ευρώ.

Σίγουρα δεν ταιριάζουν όλα τα προϊόντα σε όλες μας, όπως επίσης δεν σημαίνει πως κάθε νέο προϊόν που κυκλοφορεί από γνωστή εταιρεία (και δεν αναφέρομαι μόνο στη nivea) είναι και καλό! Εσύ το έχετε δοκιμάσει; Πώς σου φαίνεται σαν ιδέα;

Stay tuned για το επόμενο post!!
Love & Kisses!


12 σχόλια:

  1. Σαν ιδέα μου φαινόταν καλό, γιατί εγώ σχεδόν ποτέ δεν προλαβαίνω να κάνω την περιποίηση που θέλω μετά. Η αλήθεια είναι ότι ένα δείγμα μόνο χρησιμοποίησα απ'το συγκεκριμένο και μου φάνηκε καλό, αλλά δεν ξετρελάθηκα για να το αγοράσω κιόλας. Ίσως φταίει το ότι δε μου έκανε κλικ το άρωμά του. Αλλά αυτό με το φιλμ που δημιουργείται δε μ'αρέσει καθόλου οπότε δε θα το προτιμήσω. Τέλειο και πολύ χρήσιμο post Ντίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Όντως η ιδέα καλή αλλά το αποτέλεσμα λίγο απογοητευτικό!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα δεν έφευγε από πάνω σου..;; Μου αρέσει πολύ η περιγραφή σου!
    Το είχα ακούσει αυτό το προϊόν...δεν το έχω δοκιμάσει γιατί έχω πολλές κρέμες που περιμένουν στο συρτάρι καιρό και βαριέμαι να τις χρησιμοποιήσω :p Τα γράφεις ωραία πάντως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τίποτα δεν έφευγε!! :P Γενικά δεν το συστήνω.. με τις κρεμούλες μας μια χαρά είμαστε!! :D

      Διαγραφή
  3. Όταν είχε βγει είχαν τρελαθεί όλες μ'αυτό το προϊόν αλλά εμένα κάτι δεν μου καθόταν καλά ώστε να το αγοράσω...βασικά σκεφτόμουν ότι για να ενυδατώνει μέσα στο νερό και να μένει η ενυδάτωση αφού το ξεπλένεις θα είναι πάρα πολύ δυνατό!Γι'αυτό και δεν το πήρα ποτέ!Τώρα που λες κι εσύ όταν θέλει κόπο για να φύγει με το νερό δεν το αγοράζω με τίποτα!Δεν μου αρέσει να μένει η αίσθηση αυτή πάνω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο! Για να ενυδατώνει ένα προϊόν στο νερό σίγουρα είναι δυνατό! Άλλο ένα μείον του δηλαδή!!

      Διαγραφή
  4. Δύσπιστη ήμουν κι εγώ και δεν το πήρα ποτέ τελικά!
    Δεν νομίζω ότι θα μου άρεσε αν και ακούστηκε ενδιαφέρον από τη διαφήμιση. Δεν μου αρέσει να νιώθω το προϊόν πάνω μου κάτι που δεν συμβαίνει με τις κανονικές ενυδατικές. Θα μείνω σε αυτές λοιπόν!
    Πολύ καλό review όπως πάντα και ειλικρινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σωστά σκέφτεσαι Κοραλλία μου!! Κι εγώ στις κρεμούλες μου θα μείνω που έχουν και διάφορες μυρωδιές! Δεν είμαι φαν της μυρωδιάς nivea ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
  5. κι εγω το ειχα παρει καλο μ φανηκε αλλα μεχρι εκει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το δοκίμασα σε δείγμα αλλά προτιμώ την παραδοσιακή κρεμούλα ή λαδάκι...φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, σίγουρα κρεμούλες και λαδάκια!! :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...