Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Ένα τραγούδι για το καλοκαίρι!; | Στιγμές

Και το καλοκαίρι έρχεται... κι είναι για σένα σαν μια δεύτερη Πρωτοχρονιά! Γιατί αυτό συμβαίνει όταν το καλοκαίρι είναι από πάντα η αγαπημένη σου εποχή! Και νιώθεις σαν να έχεις πολλά να ζήσεις, σαν να μην ξέρεις τι να πρωτοζήσεις! Σχεδιάζεις διακοπές, ψάχνεις προορισμούς και σκέφτεσαι τα πιο όμορφα καλοκαίρια της ζωής σου, τα οποία ήταν τελικά αυτά για τα οποία δεν σχεδίασες ΤΙΠΟΤΑ! 


Ξυπνάς -πρωί για τα δικά σου δεδομένα- ανοίγεις υπολογιστή και κάθεσαι να δεις τα όσα συνέβησαν από χθες το βράδυ μέχρι σήμερα, χαζεύοντας στην αρχική σου στο φουμπου. Πέφτεις πάνω σε ένα από τα τραγούδια που από την πρώτη στιγμή γίνονται καλοκαιρινά hits. "Despacito" και είμαι σίγουρη θα γελάσεις, αλλά εμένα μου έκανε "κάτι". Σα να στόλισε μουσικά κάθε σκέψη και όνειρό μου για το καλοκαίρι! Βλέπεις, παιδί του καλοκαιριού σε συνδυασμό με νησιωτική καταγωγή, έχω ήδη φύγει νοερά.. αυτή τη στιγμή το μυαλό μου περπατάει σε ακρογιαλιές! Χθες ήταν, που μια συζήτηση για ζωγραφιές και πολύχρωμα μολύβια με έκανε να μιλάω με πάθος, σα παιδί που υπερασπίζεται τον κόσμο του! Γιατί πού και πού δεν είναι κακό να νιώθεις και πάλι παιδί. Αυτά μας έφαγαν και γέμισε ο κόσμος "μεγάλους". Αφέσου λίγο, άσε τις λιακάδες να σε πάρουν απ' το χέρι και να ταξιδέψεις μαζί τους, γεμίζοντας την ψυχή σου με ηλιαχτίδες. Γιατί δεν γίνεται η μελαγχολία του χειμώνα να μην πέρασε κι απ' την δική σου ψυχή. Το λάθος που κάνουμε είναι να αφήνουμε κάθε τι που πάει στραβά να χαλάει την ατμόσφαιρα. Δεν θα πολυλογήσω για τα "άσχημα" της ζωής. Τα ξέρεις, τα ξέρω, τα ξέρουμε. Θα πω απλά, άσε την γλυκιά αυτή εποχή που ξεκινά, να σε συνεπάρει! Άσε λίγη τρέλα να μπει στη ζωή σου και θα δεις με άλλο μάτι, ότι στραβό και να σου συμβαίνει. Αυτό έκανα κι εγώ πριν δυο καλοκαίρια και από τότε σαν όλα να άλλαξαν. Σα να θυμήθηκα τα εφηβικά μου καλοκαίρια! Εξάλλου.. στην Ελλάδα είμαστε! Ότι κι αν μας συμβαίνει, το καλοκαίρι πάντα βρίσκουμε λύσεις για να το ζήσουμε.

Πάτα εδώ, να σε πλημμυρίσει κι εσένα ο ρυθμός!

Βάλε τρέλα λοιπόν! Καλό καλοκαίρι και καλή εξεταστική για εσένα που δίνεις! Όσο για μένα, δεν είναι τίποτα όλα τα παραπάνω.. κάτι δικά μου, έτσι γιατί το καλοκαίρι είναι προ των πυλών, γιατί έμαθα το Despacito στην κιθάρα και χαμογέλασα! 

Σε φιλώ!

Υ.Γ.1 Έρχεται έκπληξη aka δωράκια!

Υ.Γ.2 Μόλις έβαλε και ο γείτονας από κάτω μου despacito! Θα τρελαθώ! :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...