Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Και το καλοκαίρι ξεκίνησε με τύχη!


Πριν λίγο καιρό πέταξα μέχρι το ταβάνι απ' την χαρά μου, όταν έμαθα πως κέρδισα στο διαγωνισμό του blog "Stella's Beauty World"! Τα δωράκια μου ήταν δυο! Και τα δυο από Mac, και τα δυο έρωτας! Λογικό λοιπόν το να μην κρατιέμαι και να θέλω να στα δείξω εδώ και τώρα!


Το πρώτο είναι ένα lipgloss από την συλλογή Archie's Girls και συγκεκριμένα η απόχρωση Mall Madness της Veronica και το δεύτερο είναι το κραγιόν Viva Glam Nicki.


Το Viva Glam Nicki -δεν θα στο κρύψω- το λάτρεψα! Θεωρώ πως είναι ένα άκρως καλοκαιρινό ροζοκοραλλί χρώμα! Έχει satin τελείωμα, δεν είναι δηλαδή ενυδατικό, αλλά μένει άπειρες ώρες πάνω στα χείλη και με λίγο lip balm από κάτω όλα διορθώνονται! 

Το Mall Madness επίσης με ξετρέλανε (και μόνο που ανήκει στη συλλογή Archie's φτάνει), αλλά καθώς πρόκειται για lipgloss θεωρώ πως το χρώμα του είναι ok για όλες τις εποχές!

Γενικά τα έχω κατ' ευχαριστηθεί αυτές τις μέρες! 

Ευχαριστώ πολύ Στέλλα για τα δωράκια και για την άμεση αποστολή!!

Stay tuned για το επόμενο post!!
Love & Kisses!!
:*



16 σχόλια:

  1. το συγκεκριμενο κραγιον το λατρευω!
    το lipgloss φαινεται πολύ όμορφο όντως!!
    Τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το λατρεύω!!! Είναι 2 υπέροχα χρώματα!! :)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα φαίνονται και τα δύο! :)
    Με γεια σου Ντίνα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου!! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  3. Τέλεια και τα δύο! Καλοφόρετα!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ Εύα!! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύυυ Βίκυ!!! Φιλάκιααα!! :)

      Διαγραφή
  5. Φαίνονται τέλεια! Με γεια, πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύυυ Μαριάννα μου!! :)

      Διαγραφή
  6. χαρηκα τοσο πολυ που τα κατα ευχαριστηθηκες!! ειδικα το κραγιον viva glam nicki που το εχω και εγω ειναι ενα απο τα λατρεμενα μου! <3 καλοφορετα γλυκια μου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ τόσο τόσο πολύ Στέλλα μου, ειδικά για την άμεση αποστολή!!! Υπέροχα και τα 2!!! Φιλάκιααα!!! :)

      Διαγραφή
  7. Τυχερούλα...Φαινονται τέλεια.Με γειά σου,να είσαι πάντα τυχερή!!!Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  8. The MAC lipstic has such a great color.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...